Zpověď 1

8. prosince 2006 v 20:06 | Lucík
Prý jste Michla Davida k Angelice tak trochu ukecala?
"Dá se to tak říct. On měl rozpracované jiné téma a já do něj hučela, že to nikoho nebude zajímat, ale Angelika, to že je silný příběh. On se bránil, že to už je hodně sladkobolný, ale nakonec ho možná trochu zpracovaly i manželka s dcerou. Tak se do Angeliky pustil, a já jsem nadšená. Mám hroznou radost, že do toho šel, protože se tak zhmotnil můj další sen. A taky jsem šťastná, že na mě dal."
Proč vás tak zajímala právě Angelika?
"Ten film miluju. A vzpomínám si taky, jak jsem jako malá holčička s ježkem na hlavě a ve vytahaných punčocháčích "zpívala" do švihadla Lásko má, já stůňu. To jsem netušila, že si tu písničku v muzikálu Noc na Karlštejně jednou zazpívám doopravdy."
Jak šly ty sny popořadě?
"První sen byl stát se zpěvačkou. Druhý zazpívat si někdy na pódiu písničku Lásko má, já stůňu. Třetí sen je Angelika."
Michala Davida jste ukecala. Vždycky chlapy ukecáte, když chcete, aby pro vás něco udělali?
"Vždycky ne, ale velmi často ano. Novináři se občas ptají, co máme společného s Kleopatrou. Ona měla údajně velmi příjemný hlas, byla vzdělaná a chytrá, a taky chlapy vždycky ukecala.
Já ne že bych chlapy vábila do milostného vztahu jako Kleopatra, ale když jsem si stoprocentně jistá, že mám pravdu, umím být ďábelsky přesvědčivá."
Kdy naposledy jste byla ďábelsky přesvědčivá?
"Mrzí mě, když vidím, že někdo, koho mám ráda, nemá moc práce. Sama jsem takové období zažila a byla jsem z toho nešťastná a frustrovaná. Například kamarád Honza Gajdoš se trochu trápil, že v divadle nedostává tolik příležitostí, tak jsem ho ukecala, ať se zkusí obrátit jiným směrem a začne skládat písničky. Na mé poslední desce jich měl několik, pak složil i písničky na desky Terezy Kerndlové a Heleny Vondráčkové. A pořád hraje v divadle. Dneska je rád, že jsem ho tak pěkně zpracovala. Když se mi v téhle branži začalo konečně dařit, dovolila jsem si víc říkat, co si myslím. Producent pan Lichtenberg tvrdí, že jsem odborářka divadla Broadway, a občas mě za to nemá rád. Ale o některých věcech je potřeba mluvit nahlas. To všechno přišlo i s věkem. Samozřejmě se beru spíš za druhé lidi, abych bránila sebe, to už se mi musí stát nějaká velká sviňárna, jinak na sobě nechám dlouho dříví štípat. Kdybych nezpívala, asi by mě bavilo dělat nějakému zpěvákovi manažerku. Když mám mluvit za druhé, dokážu být i docela urputná. Nemám totiž ráda, pokud se věci dělají jen tak napůl. I kdybych měla na jevišti chcípnout, musím dozpívat naplno. Je to daný výchovou, ale jsem moc náročná k sobě i okolí. A někdy to hold není bez konfliktu."
Kdy jste měla období bez práce?
"Od června 1998 do roku 2002."
To máte tak přesně spočítané?
"Mám, protože to období začalo, když skončil v Čechách muzikál Drákula. Nikdo mě pak do ničeho neobsazoval. Tak jsem nic nedělala, chodila jsem se psem a tloustla. Říkala jsem si, že na zpívání kašlu a odjedu někam do ciziny děla au-pair. Potom ale přišla nabídka hrát v Drákulovi v Bratislavě a Prešově. A pak i v Krysařovi. Když se Krysař hrál v Praze, tenkrát bych roli Agnes ještě neuzpívala. Člověk ke všemu musí dozrát. No a období smůly skončilo rolí v muzikálu Kleopatra."
Z čeho jste tenkrát žila?
"Něco málo jsem si vydělala, protože se vždycky objevila nějaká nárazová práce, a zbytek si půjčila. Když začala Kleopatra, měla jsem u rodičů velký dluhy. Takže prvních několik výplat jsem téměř v celku odevzdávala rodičům. Máma byla překvapená. Myslela si, že jakmile se zase dostanu k penězům, rozfofruju je tak, jako jsem to dělala s honoráři za Drákulu. Jenže tenkrát mi bylo podstatně míň a neuměla jsem hospodařit, klidně jsem za tisícovku nakoupila sušenky a neřešila, že není mléko a chleba. Ale hospodařit se člověk rychle naučí. Nejsem z lidí, kteří by zapomněli, že někdy bylo hůř."
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama